خرید از مال های ترکیه
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

یکی از شهرهای ترکیه که از وسعت بالایی برخوردار می باشد شهر استانبول است و شما برای آن که بتوانید مسیری را طی نمایید نیاز است تا زمان زیادی برای این منظور صرف نمایید. از همین رو بسیاری از افراد مدت زیادی را برای سفرهای درون شهری باید اختصاص دهند.

البته برای برخی از افراد که در شهرهای بزرگ ایران همچون تهران زندگی کرده باشند و زمان زیادی را در ترافیک ها صرف نموده باشند این مسئله سخت نمی باشد اما برای افرادی که در شهرهای کوچکتر زندگی کرده اند ممکن است تا مدتی باعث اذیت آن ها گردد.

البته یکی از مزایایی که شهر استانبول از آن برخوردار می باشد تا مردم نیاز نداشته باشند مسیرهایی طولانی را برای انجام کارها طی نمایند واگذاری بسیاری از مراکز به بخش های خصوصی می باشد که برای مثال اگر اجاره خانه در استانبول را انجام داده باشید و نیاز باشد تا برق خانه را وصل نمایید نیاز نیست به بخش اصلی آن مراجعه نمایید.

یکی از مسائل مهم زندگی در شهرهای بزرگ همچون استانبول خرید کالاهای مورد نیاز می باشد که البته استانبول از مال ها و مراکز خرید بسیاری برخوردار می باشد. از جمله مال هایی که هرچیز که مورد نیاز شما باشد در آن موجود می باشد و نیاز نیست تا مسیرهای طولانی را برای منظور طی نمایید مال مارماراپارک و مال استانبول می باشند.

یکی از خریدها، خرید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد که می توانید آن را از برندهای معروفی همچون مادام کوکو / برناردو / انگلیش هوم / کاراجا / تفال و بسیاری دیگر از برندهای ترک و برندهای معتبر دنیا به انجام رسانید. البته می توانید خرید وسائل برقی خود را از مدیامارکت به انجام رسانید.

 البته این امکان را نیز خواهید داشت تا هر وسیله ای ای که مورد نیاز دارید را از برندهایی که به سلیقه شما نزدیک می باشد تهیه نمایید که با حضور در یک مال امکانپذیر خواهد بود. برندهایی نظیر سامسونگ / زیمنس / بوش / وستل / ال جی و.. .

همچنین اگر خرید خسته کننده ای را دنبال می کنید می توانید از فضاهایی که در مراکز خرید استانبول قرار داده شده تا هم کودکانتان به تفریح و شادی بپردازند و هم شما استراحت لازم را داشته باشید استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,اجاره خانه در استانبول,اقامت در استانبول,اقامت در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: